OPISY PRODUKTÓW

Zadanie dla opisu - sprzedawać!


Uzupełniając opisy w sklepach internetowych zwracamy uwagę na dobór odpowiednich słów.
W kilku zdaniach
  • streszczamy szczegółowo produkt,
  • zachęcamy do jego zakupu,
  • skupiamy się na zaletach,
  • piszemy o zastosowaniu danego towaru
Pamiętajmy, że klient korzystający ze sklepu internetowego oczekuje od nas maksymalnie dużo informacji o produkcie
…ale zawartej w małej ilości słów.

Zachęcamy do przeczytania


Czas w Internecie płynie troszkę szybciej, wiadomości są ulotne, opis ma za zadanie przykuć uwagę, ale i rozwiać podstawowe wątpliwości klienta.
I tutaj idealnym rozwiązaniem jest język korzyści, którym przemawia Pressword.
Nauczeni doświadczeniem wiemy, że skuteczność sprzedaży internetowej zależy od jasno sformułowanego przekazu działającego na wyobraźnię.
Opisy tworzymy w wyczerpujący, zwięzły sposób przekazując informacje o produkcie,
rozbudzając jednocześnie potrzebę zakupu „tego konkretnego” towaru Państwa firmy.

Pamiętajcie, że odpowiednia prezentacja produktu, to podstawa sukcesu w sprzedaży!


737 451 854
biuro@pressword.pl